Omschrijving |
De international creative business developer is nieuwsgierig en onderzoekend en heeft daarbij een internationale focus, is zich ervan bewust dat goed (markt)onderzoek van wezenlijk belang is voor een goed concept en ontwerp. Hij is in zijn werk creatief, innovatief, zelfbewust en assertief en kan zijn mening (gevormd op basis van onderzoek) gedegen onderbouwen. Hij voert de taken op eigen initiatief uit binnen de kaders (de branding / de formats e.d.) van de organisatie / klant. Hij kan vaststellen of overleg met betrokkenen / zijn leidinggevende noodzakelijk is en wanneer hij om feedback moet vragen.
Bij de aanpak (van projecten) is hij oplossings- en resultaatgericht, kan organiseren en gestructureerd werken en behoudt hij het overzicht. Hij is stressbestendig en flexibel en heeft doorzettingsvermogen. Hij kan omgaan met de dynamiek tussen de planning van lange termijn projecten en ad hoc vragen.
Hij heeft een professionele instelling bij het (internationaal) samenwerken, hij kan gemakkelijk contacten leggen en onderhouden en goed communiceren (ook telefonisch). Hij is erop gericht om de taal van de specialisten en van de klant / doelgroep te (leren) spreken. |