Geen items in verzamellijst

Details

Downloaden
Toevoegen aan verzamellijst
Kwalificatie
Naam Office assistant
Omschrijving
De office assistant kan werkzaam zijn binnen elke organisatie met een secretariaat of een afdeling van overheids-, profit- en nonprofitorganisaties. Ook de grootte van de organisatie kan variƫren van een kleine organisatie waar de office assistant (assisterende) office taken combineert met andere (assisterende) taken tot een grote organisatie waar hij/zij op een (groot) secretariaat werkt. De werkzaamheden spelen zich af op afdelingsniveau en zijn vaak primair intern gericht. Binnen de afdeling stelt de office assistant zich collegiaal en proactief op. Hoewel de office assistant met enige regelmaat externe contacten heeft, is er doorgaans sprake van een backoffice functie. De office assistant werkt meer vanuit concepten, instructies en/of eigen aantekeningen. Hij/zij gaat zorgvuldig om met gegevens en draagt zorg voor een goede dossiervorming. Het werken op een secretariaat/afdeling voor verschillende opdrachtgevers kan in geval van naderende deadlines spanningen veroorzaken. De office assistant moet daarom goed kunnen plannen en organiseren en stressbestendig en flexibel zijn. De beslissingsbevoegdheid van de office assistant is in het algemeen (redelijk) beperkt. De regiefunctie is voorbehouden aan hoger opgeleide beroepsbeoefenaren.
Niveau 3
Geldigheidsinformatie Crebo Geldig vanaf Inschrijven tot Diplomeren tot  
25573 01-01-2019 01-08-2022 01-08-2027  
Overige documenten Beroepsbeschrijving.pdf
Dossier Keuzedeel Code Koppeling vanaf Koppeling tot  
Office- en managementsupport