Geen items in verzamellijst

Details

Downloaden
Toevoegen aan verzamellijst
Keuzedeel
Naam Corporate design - K0189
Omschrijving
Dit keuzedeel heeft als uitgangspunt het leren vormgeven vanuit merkstrategie en marketingcommunicatiedoelstellingen, met als doel een visuele merkidentiteit te creëren die aansluit op de corporate identity. Corporate identity is het totaalbeeld van visuele en niet-visuele middelen die een organisatie hanteert om zich te profileren naar alle relevante doelgroepen en bestaat uit de elementen design, communicatie en gedrag. Deze kan uitgewerkt worden naar diverse crossmediale 2D- én 3D-media. Media zijn crossmediaal wanneer gebruik wordt gemaakt van verschillende media, waarbij men de communicatie over meerdere platforms (communicatiekanalen) verzendt.
Geldigheidsinformatie Geldig vanaf Geldig tot
01-03-2016
Dossier Kwalificatie Koppeling vanaf Koppeling tot  
Creatief Vakmanschap (Gewijzigd 2016) Glazenier (4) 12-10-2016
Keramist (4) 12-10-2016
Ontwerpend Leer- en Textielverwerker (4) 12-10-2016
Ontwerpend Meubelmaker (4) 12-10-2016
Creatief vakmanschap (Gewijzigd 2017) Creatief vakman (4) 21-01-2017
Mediavormgeving Mediavormgever (4) 01-03-2016
Mediavormgeving (Gewijzigd 2020) Mediavormgever (4) 24-01-2020
Ruimtelijke vormgeving Ruimtelijk vormgever (4) 01-03-2016
Signmaking Signspecialist (4) 01-03-2016
Signmaking (Gewijzigd 2020) Signspecialist (4) 24-01-2020
Cross-over kwalificatie Koppeling vanaf Koppeling tot  
International creative business developer 01-08-2020