Dossier | |||||
---|---|---|---|---|---|
Naam | Mediamanagement | ||||
Omschrijving |
In de mediabranche is kwaliteit leveren van groot belang. De mediamanager streeft er over het algemeen naar een zo hoog mogelijke kwaliteit te halen. Echter, er is altijd maar een beperkt budget beschikbaar. De mediamanager stelt zich daarom voortdurend de vraag: hoe kan ik een zo goed mogelijk product leveren met het beperkte budget dat ik heb?
Klantgerichtheid en goede communicatieve vaardigheden zijn onmisbaar, gezien alle partijen waar de mediamanager contact mee heeft. Hij is een teamspeler, die met de betrokken medewerkers de gewenste resultaten weet te boeken. Tegelijkertijd functioneert hij zelfstandig ten opzichte van zijn leidinggevende.
Continue het best passend advies aan klanten geven vraagt om een voortdurende pro-actieve houding waarbij flexibel moet worden ingespeeld op specifieke situaties.
Ontwikkelingen in de mediabranche volgen elkaar in hoog tempo op. Het is cruciaal dat de mediamanager op de hoogte is van essentiële ontwikkelingen en in de uitvoering van werkzaamheden op die ontwikkelingen blijft inspelen. Hiertoe moet hij een innovatieve houding ontwikkelen die ertoe leidt dat hij zijn beroepscompetenties blijft ontwikkelen. Hij doet dit door te reflecteren op zijn beroepsmatig handelen en door in kaart te brengen wat goed gaat en wat beter kan. Hij staat open voor activiteiten die hij moet verrichten om zijn beroepscompetenties verder te ontwikkelen. In overleg met zijn leidinggevende voert hij deze activiteiten ook uit.
|
||||
Geldigheidsinformatie | Crebo | Geldig vanaf | Inschrijven tot | Expiratiedatum | |
23093 | 01-08-2015 | 01-08-2023 | 01-08-2028 | ||
Eisen mbo-certificaten | |||||
Overige documenten | Verantwoordingsinformatie.pdf |