Geen items in verzamellijst

Details

Downloaden
Toevoegen aan verzamellijst
Kwalificatie
Naam Contactcenter medewerker
Omschrijving
De contactcenter medewerker heeft een uitvoerende rol. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen takenpakket en voert binnen deze taak de werkzaamheden zelfstandig (soms op eigen initiatief) uit. De medewerker draagt de verantwoordelijkheid om klantvriendelijke en klantgerichte gesprekken (mondeling/schriftelijk/digitaal) te voeren en daarbij het organisatiebelang niet uit het oog te verliezen. De medewerker heeft soms een ondersteunende functie ten opzichte van de buitendienst. Hij maakt en verzet bijvoorbeeld bezoekafspraken en belt klanten terug om hen van de gewenste informatie te voorzien. De contactcenter medewerker legt verantwoording af aan zijn leidinggevende.
Niveau 3
Geldigheidsinformatie Crebo Geldig vanaf Inschrijven tot Diplomeren tot
90114 01-08-2005 01-08-2016 01-08-2021
Dossier Code Geldig vanaf Inschrijven tot Expiratiedatum  
Commercieel medewerker 90110 01-08-2005 01-08-2016 01-08-2021  
90110 01-08-2005 01-08-2016 01-08-2021  
90110 01-08-2005 01-08-2016 01-08-2021  
90110 01-08-2005 01-08-2016 01-08-2021  
93800 01-08-2008 01-08-2016 01-08-2022  
93800 01-08-2008 01-08-2016 01-08-2022